Connectiviteitsproblemen datacenter
Incident Report for GeoApps
Resolved
Dw werkzaamheden bij onze netwerkleverancier zijn afgerond en de verbindingen blijven stabiel functioneren. Het incident lijkt hiermee volledig opgelost en wordt hiermee door ons afgesloten.
Posted Sep 13, 2023 - 21:46 CEST
Update
Vanmiddag zijn connectiviteitsproblemen ontstaan bij onze netwerkprovider waarmee onze infrastructuur is aangesloten op het internet. Deze problemen hebben geleid tot korte onderbrekingen in de dienstverlening, met enkele volledige onderbrekingen van enkele minuten. Na ca. 1 uur zijn de verbindingen volledig herstelt bij onze netwerkprovider en zijn de problemen verholpen.

Onze leverancier heeft laten weten vanavond vanaf 8 uur aanvullende werkzaamheden uit te voeren naar aanleiding van dit incident. Er is geen verwachte impact op de dienstverlening. Wij zullen ook actief de bereikbaarheid van onze services monitoren, en waar nodig deze statuspagina updaten mochten er onverhoopt een onderbreking optreden.
Posted Sep 13, 2023 - 19:40 CEST
Monitoring
De internetproblemen in het datacenter zijn verholpen. We monitoren de situatie de komende uren voordat we dit incident afsluiten.
Posted Sep 13, 2023 - 16:27 CEST
Identified
Wegens een verstoring op de internetlijn bij ons datacenter kan GeoApps op dit moment verminderd bereikbaar zijn. De oorzaak is ondertussen bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing.
Posted Sep 13, 2023 - 15:56 CEST
This incident affected: GeoApps Apps, GeoApps Manager, Login page, and My GeoApps.